• игри, смешни клипове, мръсни вицове, вицове за деца, vicove, igri, снимки, гювеч, вицове, vicove

    loading...

    петък, 15 септември 2017 г.

    След много години раздяла

    След много години раздяла се срещат двама пирати.
    – Ей, Роджър, заприличал си на истински пират – с дървен крак, кука вместо ръка и превръзка на окото! Разправяй как ти се случиха тия нещастия?
    – Остави се, Джони, крака си го загубих при една неравна битка.
    – Aми ръката?
    – При един абордаж, точно се хващам за другия борд и един с едно мачете…
    – A с окото какво стана?
    – Ми, окото, как да ти кажа. Греба си аз в лодката и изведнъж кво ми скимна да погледна нагоре. Една чайка ми се изцвъка в окото.
    – Аде бе, Роджър, ква беше тая чайка?!
    – То не чайката, но аз още не бях свикнал с куката…
    След много години раздяла

    loading...
    X

    Вицове и Бисери

    СтанетеФЕН

    Вицове