• игри, смешни клипове, мръсни вицове, вицове за деца, vicove, igri, снимки, гювеч, вицове, vicove

    loading...

    четвъртък, 7 септември 2017 г.

    В кръчма в провинцията влиза мъж

    В кръчма в провинцията влиза мъж. Дрехите му са маркови… верно, малко поизносени. Избира си маса. Сяда. Вика келнера:
    – Риба имате ли?
    – Шаран, треска, пастърва…
    – Не, аз искам скумрия, позастояла и вмирисана ако може…
    – Добре, ще вземем от бакалията
    Мъжът казал замислено:
    – Трябва да се приготви по специална рецепта…
    – Каква рецепта?????
    – Моля ви не я почиствайте, не я размразявайте, не я мийте!
    – ???
    – И с повечко сол, но само от едната страна!!! А от другата поръсете черен пипер колкото ви душа иска!! ДА! И трябва да се пържи без масло! Просто я метнете на тигана, така че от едната страна да изгори, а от другата да посивее!
    Келнерът се отдалечава в недоумение. Мъжът подвиква след него:
    – И когато сте готов да ми донесете рибата, не ми я сервирайте по никакъв специален начин – просто ми я метнете през целия ресторант и просъскайте „ЯЖ, КУЧЕ!!“
    Келнерът само повдигнал рамене и изпълнил всичко точно както го помолили…
    Разчувстван столичанина със сълзи на очи му дава 500 долара бакшиш, прегръща го с благодарност и му казва:
    – Трети месец съм в командировка… Затъжих се за жена си… сили нямам вече…
    В кръчма в провинцията влиза мъж

    loading...
    X

    Вицове и Бисери

    СтанетеФЕН

    Вицове