• loading...

    понеделник, 3 април 2017 г.

    Фрази

    фрази

    Много благодаря на всички, които ме разочароваха...и на онези, които бавно и старателно продължават да го правят.Благодарение на вас осъзнавам колко много трябва да ценя малкото качествени хора в живота си и как понякога е по-добре да дадеш шанс на един непознат да влезе в живота ти, вместо да слушаш и да се доверяваш на ''съветите'' на ''приятели'', които познаваш от години!

    Най-скъпо е онова, за което плащаме със сълзите си .. !

    Усмихнатите хора са по-красиви! :)))

    Който не те разбира когато мълчиш , няма да те разбере и когато говориш.

    Има такива , които получиха най - доброто от мен ..и въпреки всичко ме предадоха ... ...Има и такива , които видяха и най- лошото от мен ...,но никога не ме оставиха !!!

    Да имаш прекрасна жена до себе си е огромен късмет, но истинското ти щастие е, ако го осъзнаваш без да се налага да я губиш!!

    loading...
    X

    Вицове и Бисери

    СтанетеФЕН

    Вицове