• loading...

    вторник, 4 април 2017 г.

    Цитати

    Истинският приятел никога не застава на пътя ти, освен ако не се случи да тръгнеш надолу.
                                                  
                                             Арнолд Глазоу


    Приятелството често завършва с любов, 
    но любовта с приятелство - никога!
                                                   
                                                Чарлз Колтън



    Не върви зад мен, защото аз може би не съм добър водач.
    Не върви пред мен, защото аз може би няма да тръгна след теб.
    Върви до мен и ми бъди просто приятел!

                                  Албер Камю 

    мъдри цитати

    Това, което сме направили единствено за себе си, умира заедно с нас;
    Това, което сме направили за другите и за света, остава завинаги.
                                       
                                                  Албърт Пайк
    loading...
    X

    Вицове и Бисери

    СтанетеФЕН

    Вицове